8 Mayıs 2010 Cumartesi

Pascal Nouma Kapalıda... Hem de amigo olarak..

Beşiktaş'a gelmiş geçmiş en efsane futbolculardan Pascal Nouma dün gece İnönü'de Kapalı'da amigoluk yaptı. Evet o artık bir efsane, gidişinden yıllar geçmesine rağmen bizden kopmadı, unutamadık... Hala 21 numaralı forması İnönü'de sırtımızda... Neden mi?

-Pascal korkarak değil yüreğiyle oynadı!
-Pascal hiç kapris yapmadı!
-Pascal hep içinden geleni yaptı, Beşiktaş'tan gitmesini gerektiren tombala hareketinde olduğu gibi
-Pascal vedasını Fener maçında ve Fener'e gol atarak yaptı!
-Pascal sakatım oynayamam demedi, tekme yemek pahasına kafasını topa uzattı, gol için (Galatasaray'a attığı golü hatırlayalım)



Fotomaç'ta dünü şöyle anlatıyor Pascal :

"İnönü Stadı benim hayatımda ikinci kez doğduğum yer ve hepinizin bildiği gibi ölünce oraya gömülmek istiyorum. Dün akşam maçı izlemeye gidince ve taraftarlarımızı görünce yine sahaya atlayıp oynamayı hayal ettim. Bu taraftar ölüyü bile diriltir.
Yıllardır ne zaman taraftarlarımızla biraraya gelsem benden hep kapalıya gelmemi istediler.Kısmet bugüneymiş.




Ben İnönü Stadı'nın o çimlerinde top oynarken tribünleri aşkla seyrederdim, kalbim hızla çarpardı.Ama dün gece kapalıdaki Beşiktaşlı dostlarım beni aralarına aldılar. İnanın yüreğim ağzımdan çıkacak sandım. İnsanların coşkusu, heyecanı beni başka alemlere götürdü.

Bir an düşündüm kendi kendime... İyi ki Beşiktaş'a gelmişim, iyi ki bu renklere aşık olmuşum dedim."



Fransa'da doğdu,
Beşiktaşlı oldu,
Helal olsun sana,
Pascal Nouma...

1 yorum:

  1. FUTBOLDA VE HER SPOR DALINDA YAPILAN HAREKETLER SAHA İÇİNDE KALIR. BU KADAR HASSAS OLAN FENERBAHÇE YE YAZIKLAR OLSUN. ÇOK BÜYÜK KULÜPMÜŞ.

    YanıtlaSil